Παραχώρησις οικοπέδου εις Σιάτισταν

Αγαπητό κολοκύθι 

Είμαι ο νέος σου γείτονας, πρόσφατα μετακομίσαμε εδώ στη νέα μας έπαυλη στο νέο Βουτσά  (περιοχή ανανιάδη). Το πρωί που έφευγες παρατήρησα πως τα καυσαέρια του αυτοκινήτου σου είχαν ένα βαθύ μωβ χρώμα άρα σίγουρα η βενζίνη που έβαλες χτες από το πρατήριο στον Άλιμο ήταν νοθεμένη. Πήγαινε στο κοντινότερο συνεργείο και άλλαξε φίλτρα λαδιού και βενζίνας καθώς και μπουζί. Αν μπορείς πάρε μου και ένα δυναμό για το ποδήλατο.  Επίσης μας έχουν μείνει όλες οι κούτες απο χαρτόνι που χρησιμοποιήθηκαν για τη μεταφορά και θα ήθελα αν μπορούσατε να μας παραχωρήσετε για την τετάρτη το απόγευμα το οικόπεδο σας στη Σιάτιστα για να παίξουμε Τζένγκα με κάτι φίλους μου απο τη σχολή ταχύρυθμης εκμάθησης κύβου του Ρούμπικ. Ε πού και πού το ρίχνουμε και λίγο έξω, τι να κάνεις, είναι δύσκολη η καθημερινότητα μωρε.  

Παρακαλώ απάντησε μου εντός 10λέπτου

φιχτμπάχιος 

 Αγαπητέ φι-μπάκτιε

Επειδή σήμερα τα νεύρα μου είναι τόσα πολλά που σπάνε καρυδότσουφλο δε θα σας παραχωρήσω το οικόπεδο μου για το λόγο ότι σκέφτομαι να πάω εκεί και να ασχοληθώ με την εκπαίδευση ασβών και τροπικών μπαμπουίνων. Αντί αυτού σας παραχωρώ τη βάρκα μου , οκτάκοπη , μαζί με τα τέσσερα κουπιά , για τα άλλα τέσσερα παρακαλώ όπως χρησιμοποιήσετε τα βατραχοπέδιλα σας, για να σαρώσετε τον αργοσαρωνικό και να επιδωθείτε σε θαλλάσια σπορ όπως τα βαρελάκια και ότι άλλο τραβάει η όρεξη σας.  Ο τρόπος πληρωμής θα είναι κατόπιν συνεννοήσεως.  Να σας ρωτήσω κάτι? Θελω να πάω σε ένα ρειβ πάρτυ  και σκέφτομαι να βάψω τα μαλλιά μου. Έχω σκεφτεί το σιέλ- παλ με λίγο φούξια και το πράσινο- μωβ σαντρέ. Επίσης δε ξέρω τι να φορέσω. Εσείς τι έχετε να μου προτείνεται?   Επίσης θέλω να σου πω ότι σε ευχαριστώ πολύ για τη ειδοποίηση σου αλλά δυστυχώς ήταν πολύ αργά καθώς στο δρόμο μου βούλωσε η εξάτμιση και το αυτοκίνητο μου άρχισε να κουνιέται. Αν προσθέσεις και το κούνημα που είχα λόγο της αερογέφυρας και μιας νταλίκας που κουβαλούσε κατσίκια και περνούσε εκείνη την ώρα καταλαβαίνεις ότι το τράβηγμα ήταν πολύ μεγάλο, οπότε χτύπησα το κεφάλι μου στην οροφή και έχω κάνει καρούμπαλο.  Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν επειδή το βράδυ θα χρειάζομαι απόλυτη ησυχία θέλω να σε παρακαλέσω να σταματήσεις να χορεύεις τσάρλεστον όπως κάνεις κάθε βράδυ γιατί είμαι από κάτω και με ενοχλεί ταμάλα. Γυρνώντας από τη δουλεία θα σου πάρω και το δυναμό, μπορείς να περάσεις μετά να το πάρεις. Θα σου φέρω και 2 λίτρα βενζίνη σε ντενεκέδες, ένα στουπί , μία ζαμπανοτυρόπιτα, τη κούπα δώρο, μία ρόδα από ρενό κλιό, ένα γιαλιστικό χρώματος, τη μπαρμπι αμαζόνα και το καινούριο τεύχος του σταυρολύνω. Μόνο σε παρακαλώ όταν θα έρχεσαι θυμήσου να μου φέρεις και τη κατσαρόλα που σου είχα δανείσει γιατί θέλω να φτιάξω λαχανοντολμάδες .  

Ευχαριστώ εκ τον προτέρων

 κολοκύθι 

12 Responses to “Παραχώρησις οικοπέδου εις Σιάτισταν”


  1. 1 kabamaru Ιουλίου 2, 2007 στο 1:51 μμ

    «τη μπαρμπι αμαζόνα και το καινούριο τεύχος του σταυρολύνω»
    xaxaxa tromeres epiloges! xaxaxaxaxa!

  2. 2 καβαμαρών Ιουλίου 2, 2007 στο 10:19 μμ

    entaksei etsi perasa na afisw ena comment mpas kai sas thimithei kanenas!

  3. 3 Μισιρλου Ουμπλιεζ Ιουλίου 2, 2007 στο 10:59 μμ

    Τα τελευταια νεα μιλανε για κατακορυφη ανοδο των οικοπεδων στον οικισμο Μαλακωντα της Ερετριας Ευβοιας, τα οποια φαινομενικα δεν τα συνδεει τιποτα με τα Σιατιστα.

  4. 4 Μισιρλου Ουμπλιεζ Ιουλίου 2, 2007 στο 11:00 μμ

    Το τι τα συνδεει ασφαλως δε θα το ελεγα μεσα σε ενα μονο comment.

  5. 5 Μισιρλου Ουμπλιεζ Ιουλίου 2, 2007 στο 11:01 μμ

    Για μαλακες ψαχνετε; Εκανα και log out.

  6. 6 Μισιρλου Ουμπλιεζ Ιουλίου 2, 2007 στο 11:01 μμ

    Οπου να ναι θα αποκαλυψω τι συνδεει τις δυο αυτες πολεις.

  7. 7 Tanila Ιουλίου 3, 2007 στο 8:14 πμ

    Αγαπητή κολοκύθα,
    αδημονώ να πάμε για εκπαίδευση στο οικόπεδό σου στη Σιάτιστα. θέλω επιτέλους να μάθω να σκοτώνω με τα μουστάκια μου.

    Με μελιστάλακτη αηδιαστική αγάπη
    ο ασβός σου

  8. 8 κολοκύθι Ιουλίου 3, 2007 στο 2:02 μμ

    Αυτή η μισιρλού δε μπορεί να αφήσει ένα σχόλιο πια μπας και ανέβει το κασέ?

  9. 9 ampot Ιουλίου 3, 2007 στο 2:06 μμ

    Η διάσειση από τα κατσίκια σου έκανε καλό. Δεν έκανες κανένα ορθογραφικό. Αμέ.

  10. 10 κολοκύθι Ιουλίου 3, 2007 στο 2:21 μμ

    Aς σταματήσει επιτέλους αυτός ο εμπεγμός για την ορθογραφία μου.Ετσι και αλλιώς τα σχέδια μου για καριέρα στην παρουσίαση δελτίου καιρού δε προβλέπουν κάτι τέτοιο.

  11. 11 fightback Ιουλίου 3, 2007 στο 4:01 μμ

    σε γενικες γραμμες συμφωνω με ολους τους παραπανω

  12. 12 pascal Ιουλίου 3, 2007 στο 4:05 μμ

    Ερίζω για τα μάτια σου
    που μου αλληθωρίζουν
    κάθε που βρίσκω bvlgari
    στα γαριδάκια.

    Σημαντικό το βλέμμα σου
    Σαν διαλυτικό στα «παιδάκια»
    Χωρίς αυτό
    Δεν τρώγεσαι με τίποτα.


Σχολιάστε

Ανάλωση κατα προτίμηση πριν τις 12/07/2007

Το προϊόν έχει λήξει. Παρακαλείστε όπως εξέλθετε.

Τα σπαγαμεν


